Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Зоряний успіх Nordea
Те ж самий напрямок у карті підрозділу по обслуговуванню великих корпоративних клієнтів трансформувалося в "Збільшення частки банку в гаманці клієнта", "Подальше зміцнення позицій серед великих корпоративних клієнтів у Швеції" і "Підсилити цілеспрямованість на фінансові інститути".

У карті відділу керування активами й страхування життя напрямок корпоративного рівня стало як дві мети: "Забезпечення росту нагромаджень довгострокових заощаджень і договорів страхування життя" і "Збільшення економічного прибутку від страховок і пенсій з малою нестійкістю". На додаток до своїм стратегічним цілям керівники кожного підрозділу визначили ініціативи, що підтримують їхні напрямки.

Наприклад, ініціативою підрозділу по обслуговуванню фізичних осіб, призначеної для підтримки напрямку "Забезпечення стабільного й прибуткового зростання доходів" стало впровадження на всіх каналах системи керування взаєминами із клієнтами (customer-relationship management, CRM). Ініціатива підрозділу по обслуговуванню корпорацій і державних установ для того ж напрямку вилилася в перетворення клієнтів, що приносять збитки, у прибуткових споживачів і посилення акценту на зміцнення позиції Nordea у Швеції.

Напрямку для вищого організаційного рівня також відбивалися в стратегічних картах допоміжних служб. Так, для посилення напрямку "Забезпечення операційної переваги, строгого контролю витрат і зниження рівня складності" допоміжні служби встановили стратегічні цілі "Централізація й консолідація виробничих процесів" і "Вибірне використання альтернативних ресурсів".
 
Copyright (c) 2009
.