Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Зоряний успіх Nordea
Сама карта має чотири основних стратегічних напрямки: забезпечення стабільного й прибуткового зростання доходів; забезпечення операційної переваги, строгого контролю витрат і зниження рівня складності; забезпечення ефективності капіталу й високої якості кредитного портфеля; залучення, розвиток і збереження высокомотивированных компетентних співробітників, орієнтованих на результат.

Ці напрямки були обрані на основі ретельної оцінки Nordea своїх сильних і слабких сторін, можливостей і погроз. Наприклад, незважаючи на велику клієнтську базу, що служила предметом гордості компанії, і сильні позиції капіталу й бурштину, якість керування підрозділами залишало бажати кращого, а вся організація страждала від невиправданих складностей інформаційної й іншої систем.

І хоча Nordea мала відмінні передумови для подальшого зміцнення на скандинавському і європейському ринках, їй загрожувала реальна у вигляді процентних ставок, що завзято знижуються, і потенційних атак ззовні на досить уразливі інформаційні системи. З огляду на чотири стратегічних напрямки, керівники розробили збалансовані системи показників для своїх підрозділів, а потім каскадировали їх на більше низькі організаційні рівні.

При цьому їхньої мети відбивали стратегічні напрямки корпоративної карти. Так, напрямок "Забезпечення стабільного й прибуткового зростання доходів" у карті підрозділу обслуговування фізичних осіб втілилося у формулюваннях "Збільшення обсягів проданих послуг наявним клієнтам" і "Продаж банківських продуктів у комплексі".
 
Copyright (c) 2009
.