Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Південнокорейські компанії
Центр застосовує менеджмент ініціатив як основний підхід до досягнення стратегічної погодженості, у такий спосіб управляючи їхнім портфелем, щоб повністю охопити стратегію. Як і багато зростаючих компаній, Handleman має про запас значно більше відмінних ідей, чим ресурсів для їхнього здійснення. До появи центра керування ефективністю раціоналізація й керування ініціативами були однієї із самих більших проблем, зауважує Друэк.

Відділ керування проектами підрозділу інформаційних технологій служив сховищем ініціатив, оскільки вони головним чином стосувалися технологічних аспектів. Однак таке положення мало кого влаштовувало. Потік ініціатив "заливав" підрозділ інформаційних технологій, що робило його роботу вкрай неефективної. Але існуючим правилам турбувати вище керівництво дрібними тактичними заявками не рекомендувалося.

Таким чином, стратегічно важливі ініціативи були перемішані із простими пропозиціями або завданнями й не попадали на столи тих, хто приймав рішення. Як можна було очікувати, що відділ інформаційних технологій зуміє визначити, наскільки та або інша ініціатива відповідає корпоративній стратегії? У січні 2004 року Handleman переглянула процес керування ініціативами так, щоб він повністю відповідав стратегічним цілям компанії й оптимізував інвестиції її й без того обмежених ресурсів.
 
Copyright (c) 2009
.