Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Південнокорейські компанії
Для підвищення ефективності нова організаційна одиниця одержала численні обов'язки й підтримку керівників найвищого рівня. Роль центра керування ефективністю полягала в наступному: нагляд над розробкою ССП, керування звітністю по ССП і організація нарад, присвячених даній системі, організація навчання й тренінгів по застосуванню ССП, а також створення комунікацій для менеджменту й оцінки підсумків.

Центр працює й "за лаштунками" дає рекомендації керівникам вищої ланки, як підвищувати результативність і переборювати перешкоди. У більше широкому змісті його місія полягає в наступному: постачити співробітників навичками, методами й інструментами стратегічної діяльності, використовуючи порядок (процедури) і передовий досвід організації, орієнтованої на стратегію. У зону відповідальності центра керування ефективністю не входить формулювання стратегії або розподіл організаційних ресурсів

Структура й роль центра керування ефективністю. Центру керування ефективністю додані обов'язки двох типів. Прямі обов'язки. До них ставляться вибір інструментів звітності по ССП і керування ними (наприклад, нове програмне забезпечення для автоматизованої ССП), організація нарад на тему ССП, контроль виконання рішень, керування ініціативами, навчання принципам організації, орієнтованої на стратегію, поширення передового досвіду.

Інтеграційні обов'язки. Центр встановлює партнерські стосунки з іншими підрозділами, які прямо контролюють ключові бізнес-процеси, допомагаючи їм інтегрувати практику ССП і принципи організації, орієнтованої на стратегію. До таких процесів ставляться стратегічне планування, бюджетування, оцінка результатів діяльності, зовнішній бенчмаркинг, планування наступності й матеріальне заохочення.

Центр управляє внутрішньою мережею компанії, що складає PI3 100 С зайвим учасників програми ССП, які виконують цей обов'язок на додаток до основних, "спонсорів ССП" (старших керівників бізнес одиниць, що застосовують систему), лідерів (координаторів процесів впровадження ССП і ініціатив, що підтримують стратегію в рамках підрозділу або допоміжної служби), відповідальних за процеси (глав підрозділів стратегічного планування або бюджетування) або відповідальних за напрямки діяльності (керівників бізнес одиниць, що встановлюють мети й оцінюючі результати).
 
Copyright (c) 2009
.