Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



когда желтеет диффенбахия это первый признаки болезни
Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Взаимосвязаные організаційні цілі
Керування знаннями окупається: Інтеграція керування знаннями й керування стратегією, проведена E-Land, принесла більші дивіденди. З 1998 по 2004 рік, наприклад, доходи компанії подвоїлися з 550 млрд корейських геть (533,5 млн діл. США)3 в 1998 році до 2,07 трлн корейських геть (близько 2 млрд діл. США) в 2004 році. Протягом того ж періоду чистий прибуток (після виплати податків) зросла з 8,6 млн до 276,4 млн діл.

Одночасно індекс задоволеності співробітників піднявся з 5,5 (по десятибальній шкалі) в 1999 році до 7,4 в 2004 році. З 2002 року E-Land зібрала довгий і вражаючий список нагород і почесних звань, отриманих від провідний бізнес видань (у тому числі "Forbes", "The Economist", а також національних ділових журналів), торговельних груп (наприклад, Корейської асоціації менеджменту Korean Management Association) і правительства.

Мова, у тому числі, іде про нагороди за керування знаннями, а також за кращий досвід у реструктуризації й перетворенні компанії. У лютому 2004 року президент компанії Пак як самий шановний генеральний директор (Grand Award of Most Respected CEO) одержав Великий приз, що вручається Федерацією промисловців Кореї (Federation of Korean Industries).
 
Copyright (c) 2009
.