Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Взаимосвязаные організаційні цілі
"Дерево знань" шаблон, застосовуваний на всіх рівнях в E-Land, приводить мети, ініціативи й плани заходів у відповідність зі стратегічними цілями компанії, у тому числі з поставленими завданнями й графіками їхнього виконання. План роботи кожного співробітника включається в систему керування знаннями, доступ до якої мають усе. Керівники можуть щотижня переглядати їх, обговорюючи нові відкриття й виявляючи нові таланти. Працівники, знаючи, що їхній внесок у нагромадження передового досвіду розглядається керівництвом, одержують більшу мотивацію, чим звичайно.

Ще одним компонентом системи керування знаннями є створена E-Land програма нарад у неробочий час. Використовуючи цю ініціативу, менеджери можуть скликати семінари по специфічних проблемах і завданням, важко розв'язуваним у робочому порядку або потребуючому обміні знаннями між підрозділами або усередині команди. Уведена в дію в 1998 році, ця програма довела свою абсолютну необхідність як інструмент реалізації стратегії E-Land.

Безперервний зворотний зв'язок стратегія, що розвивається: Мінливість сфери роздрібної торгівлі вимагає регулярного перегляду й відновлення стратегії. Саме тому щорічно пишеться два-три її сценарії. І справді, стратегічний орієнтир E-Land змістився з операційної переваги (1998-2001 роки) до цінності для споживача. (При цьому з моменту впровадження ССП компанія поміняла 30-40% ключових показників ефективності.)

Маючи на озброєнні значимі бурштини, що забезпечують конкурентну перевагу, компанія прагне краще розуміти сприйняття своєї продукції покупцям і відповідно ініціативно реагувати на отриману на них інформацію. З 2003 року, коли E-Land зробила багато придбань, компанія регулярно проводить широкі дослідження своїх споживачів і ринку для уточнення й перегляду стратегії
 
Copyright (c) 2009
.