Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Загальна комунікаційна кампанія
Стратегічна погодженість персоналу Unlbanco: погляд глави підрозділу. Ветеран Unibanco, четвертого по величині бразильського банку, що має 15-літній стаж роботи в ньому, Жозе Руджи один з лідерів програми по впровадженню збалансованої системи показників, Його бізнес-підрозділ був першим із чотирьох, що впровадили систему. Руджи запропонував новий підхід до перетворення банку за допомогою ССП, що допоможе реалізувати стратегію підрозділу по страхуванню й банку в цілому.

Жозе Руджж Ми постійно змінюємо організаційну структуру. Звичайно, після впровадження ССП були зроблені деякий коректування, щоб продовжити реалізацію стратегії й підсилити мотивацію менеджерів і співробітників. Інтеграцію координував комітет ССП, що складався з вищих керівників кожного підрозділу й членів ради директорів. Протягом 2000 року комітет обговорював і перевіряв стратегічні карти кожного підрозділу, а також корпоративну стратегічну карту.

Підрозділу розробили свої мети й показники й затвердили їх у комітеті. Жозе Руджж Оскільки комітетом зі ССП ще в 2000 році був оголошений принцип погодженості, всі зміни в стратегічних картах обговорюються й приймаються на нарадах стратегічного комітету. Всі зусилля, пов'язані з операційними питаннями, улагоджуються командами ССП кожного підрозділу, які відповідають за ефективне використання системи як інструмента.

Команди періодично спілкуються на форумі робочого комітету зі ССП, де розглядають питання, які можуть вплинути на рішення про систему (наприклад, модернізація програмного забезпечення й комунікацій). Так, програми банку по матеріальному заохоченню (особливо по розподілі премій) формуються відповідно до потреб бізнесу і його особливостей. Однак конкретні суми заохочень у кожному підрозділі залежать від ключових показників ефективності, зафіксованих на його стратегічній карті.
 
Copyright (c) 2009
.