Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Загальна комунікаційна кампанія
І хоча збалансована система показників це всього лише одна з декількох ініціатив, які впливають на прибутковість (серед інших ініціатив назвемо технології й маркетинг), саме вона дає те, що Шульц називає "дорожньою картою загальним баченням наших майбутніх цілей, що надає можливості кожному працівникові активно вносити свій внесок в успіх компанії". Що стосується інших тридцятимільйонних ССП, то показники надійності обслуговування й часу транзиту покращилися, при цьому також покращилося відношення співробітників до своєї роботи, а число скарг із боку клієнтів, навпаки, скоротилося.

За допомогою електронних засобів UPS відслідковує 12,9 млн посилок і щодня одержує 8,7 млн посилок з детальними комп'ютерними документами й ідентифікаторами (ярликами). Це більше, ніж у всіх її конкурентів, що є ще одним додатковим доказом росту ефективності. Додатковий доказ прогресу: нагороди. Крім недавнього визнання журналом "Forbes" (1999 рік, звання "Компанія року") журнал "Fortune" назвав UPS "самою шановною компанією" за 17 останнього років у категорії експрес доставки посилок, контейнерів і інших вантажів.

Журнал "Business Week" назвав президента й генерального директора Джима Келли (Jim Kelly) одним з 25 топ менеджерів року. За підсумками недавнього опитування "Image Power", UPS посіла друге місце серед найдужчих бурштинів, що працюють за принципом В2У , а за результатами спеціального опитування "Equitrend" UPS включена в десятку топ бурштинів десятиліття. В 1998 році DaimlerChrysler нагородив компанію своєю премією "Platinum Pentaster Award" єдину з 8000 із зайвим своїх постачальників.

Здатність UPS (за допомогою ССП, звичайно) не просто поширювати свої бачення й стратегію по всій організації, але й надихати працівників на їхню реалізацію підштовхнула 93-літнього неповороткого бегемота до нових рубежів успіху. За словами Классмана, "тепер, коли всі наші водії усвідомили напрямок розвитку UPS, вони стали більше покладатися на клієнтів, що генерує нові й нові угоди компанії. Сьогодні провайдер послуг в очах клієнта це продавець, що допомагає просуванню компанії на ринку й розширює торгівлю послугами з перспективними споживачами". А ще говорять про перетворення зсередини зовні!
 
Copyright (c) 2009
.