Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Загальна комунікаційна кампанія
В 1998 році команда переглянула показники ССП із обліком придбаного в попередні роки досвіду. Крім того, вона продемонструвала результати по доставці до місця призначення для того, щоб кожний міг побачити вплив власних зусиль на загальні показники. У тому ж році компанія об'єднала бюджетування й планування в бізнес-плані на основі ССП. До впровадження збалансованої системи показників річний бізнес-план і план підвищення якості складалися окремо.

За твердженням Дага Шульца (Doug Schultz), менеджера корпоративного відділу по операційній перевазі коли в 1996 році компанія стала застосовувати новий підхід, люди з легкістю виконували фінансові цілі, але це становило всього лише 25% від загального обсягу оцінюваної діяльності компанії. В іншихих тридцятилітніх працівники виявилися не так сильні. Для того щоб рухатися вперед, потрібно було підняти планку, що ми й зробили, почавши застосовувати збалансований метод визначення ефективності праці.

"У південно-східному регіоні США, зауважує Шульц, показники ССП дозволили нашій команді керування перенести фокус уваги з регіонального рівня на рівень бригадирів. Результати виявилися чудовими. Однак, продовжує він, ми зрозуміли, що працювати із цими показниками повинні менеджери не нижче районного рівня, а лінійним менеджерам і бригадирам варто зосередитися на тім, що перебуває під їхнім безпосереднім контролем, але не на всіх показниках".

Від гарного до великого: прибутковість UPS на зльоті. Усього через п'ять років після впровадження збалансованої системи показників результати UPS вражали. З фінансової точки зору, "ССП виявилася разюче вдалої для нас, говорить керівник інженерної служби північно-східного регіону Білл Классман (Bill Klussman). З останніх дев'яти кожний фінансовий квартал був краще попереднього".

В 1999 році сукупний дохід компанії виріс до 27,05 млрд діл., що на 9,1% вище, ніж в 1998 році. Чистий прибуток досяг би 2,33 млрд діл. (перевищення в порівнянні з попереднім роком на 33,5%), якби не податкові виплати в розмірі 1,44 млрд дол. у другому кварталі. За останні два роки компанія збільшила прибутковість на 30 і 40% відповідно. "На ринку, що росте щорічно на 3-4%, це просто відмінно", продовжує Классман.
 
Copyright (c) 2009
.