Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Впровадження ССП
Це також результат, що піддається не сумніву, того, що нематеріальні активи (а в рекламному бізнесі вони мають першорядне значення) одержали заслужене визнання. Перебуваючи в авангарді бізнесу (Saatchi залишається єдиним великим агентством, що взяло на озброєння ССП), компанія приступилася до реалізації амбіційної ініціативи створити стратегічні людські ресурси.

Компанія Saatchi & Saatchi має бурхливу 30-літню історію стрімкий зліт від маленької рекламної крамнички до найбільшої у світі мережі рекламних агентств, а потім майже банкрутство, відновлення платоспроможності й відродження. Із приходом у травні 1997 року "білої ворони" генерального директора Кевина Робертса виникла нова безпрецедентна стратегічна мета. Роберті створив стратегію, що охрестив "Шлях уперед" ("The Way Ahead"), і став шукати новий інструмент реалізації задуманого.

Випробовуючи зростаючий тиск із боку всіх зацікавлених сторін, фінансовий директор Білл Кокрин ретельно вивчив збалансовану систему показників, і до четвертого 7 кварталу 1998 року він зі своєю командою вже розробляв ССП. Протягом 12 місяців Saatchi & Saatchi каскадировала збалансовану систему показників по всій мережі з 40 агентств, що зробило її однієї з деяких світових компаній, де ССП застосовується в масштабах усього підприємства. Сьогодні Saatchi становить системи для своїх ключових клієнтів відповідно до ССП агентств, з якими вони працюють.

До вересня 2000 року, коли французький гігант рекламного бізнесу Publicis придбав Saatchi, ринкова капіталізація останньої становила 2,5 млрд діл., що п'ятикратно перевищувало показник трирічної давнини. (Сьогодні Publicis п'ята по величині світова мережа рекламних агентств.) Тепер Saatchi поширює збалансовану систему показників на материнську компанію, перетворюючись в організацію, орієнтовану на стратегію, і готовить ґрунт для прийдешніх перспектив своєю сміливою ініціативою по впровадженню ССП для розвитку людських ресурсів.
 
Copyright (c) 2009
.