Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Впровадження ССП
Бреннан говорила мовою, зрозумілому лікарям. Збільшення числа пацієнтів у кардіологічному центрі не тільки сприяло швидкому зростанню доходів, але й розширювало матеріальні можливості проведення клінічних досліджень хворих, у чому лікарі наукового інституту винятково зацікавлені. У такий спосіб Бреннан зацікавлювала збалансованою системою показників усіх, хто так чи інакше був пов'язаний з реалізацією нових програм.

Вона також направила свої зусилля на новачків розповідала новим директорам відділень клінічної допомоги про збалансовану систему показників так, начебто та вже багато років використовувалася центром. Вона активно співробітничала з тими, хто проявляв найменшу зацікавленість у ССП. "Процес сприйняття ССП у нашім центрі досить гнучкий, говорить Бреннан. А що робити з тими, хто відверто байдужий або просто пручається змінам? Ми переводимо їх в "режим очікування" і до пори не витрачаємо на цих людей сили.

Я хотіла рухатися вперед і одержати успішний результат. Успіх породжує успіх, і саме це починає відбуватися". Успіх став зброєю Бреннан у справі перепереконання самих стійких супротивників. Керівник одного з відділень був дуже розстроєний через те, що не одержав премії, і ніяк не міг узяти до тями, чому колеги вважали його не цілком відповідальним співробітником. "Я запитала, є чи в нього які-небудь дані, що свідчать про поліпшення в його роботі, і чи може він сам її оцінити в порівнянні з еталонними показниками.

Не одержавши відповіді, я сказала, що можу запропонувати схему, по якій працюю сама, може бути, вона його зацікавить". Незабаром після цього лікар приніс чорновий варіант своєї ССП. показуючи, як на основі такої карти скласти ССП і вибрати показники, якими можна управляти", розповідає Бреннан. Принцип заохочення, пов'язаний з показниками ССП, використовували у всіх чотирьох тридцятилітніх і впровадили на рівні як керівників вищої ланки, так і завідувачів відділеннями.

Завідувачі відділенням невідкладної допомоги й приймальням відділенням одержували премії залежно від загального показника часу, що проходило від моменту прийняття лікарем рішення про госпіталізацію пацієнта до фактичного моменту, коли він реально виявлявся на лікарняному ліжку. Тепер, коли, будучи партнерами, ці два відділення відмовилися від практики взаємних обвинувачень, даний показник значно знизився.
 
Copyright (c) 2009
.