Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Впровадження ССП
"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно й зручно. Ми навіть говоримо про надання місць на паркуванні, що немаловажно для багатьох". Відповідно до ССП центр Монтефиоре проводить опитування незалежних практикуючих лікарів, що направляють сюди своїх хворих, з'ясовуючи ступінь задоволеності останніх рівнем медичного обслуговування в лікарні.

Збалансована система показників допомогла центру Монтефиоре знайти методи оцінки діяльності, що було важко виміряти способами, що були в розпорядженні. Коли лікарні знадобилося виміряти свої інвестиції в новітні технології, фахівець із медичного встаткування запропонував наступний підхід: зрівняти реальний вік приладу й строк його служби з аналогічними еталонними даними, використовуваними виробниками.

Збалансована система також сприяла одержанню більше повної картини результативності лікування пацієнтів. Тривалість перебування в госпіталі вже була менше, ніж в інших лікарнях Нью-Йорка, але за допомогою ССП почалася робота над скороченням випадків повторної госпіталізації. "Ми хотіли подивитися, як впливає рання виписка на повторне влучення в лікарню, пояснює Бреннан. Якщо пацієнт знову попадає в госпіталь, виходить, нам не вдалося остаточно вилікувати його". Результати й наступний етап

За словами Бреннан, протягом першого року впровадження ССП відділення інтенсивної терапії легко перевиконало фінансові плани. "Ми поставили мету: збільшити госпіталізацію хворих (джерело наших доходів) на 6% у порівнянні з попереднім роком". Але результат виявився краще ріст склав 8%. На 2001 рік медичний центр Монтефиоре планував 3,4 % росту госпіталізації хворих і 5% росту поліклінічної допомоги. До моменту написання статті ці показники були виконані й перевиконані відповідно.

Тепер, коли в кожному клінічному й допоміжному центрі працює своя збалансована система показників, Бреннан робить всі, щоб поширити ССП на рівень "міст" лінійних менеджерів. Вона організувала серію консультацій для них, у тому числі для менеджерів по роботі із середнім медичним персоналом у відділенні реанімації, що завідують приймальням відділенням, керівників господарських служб, заступників завідувачів відділеннями допомоги вдома. "Ми разом працювали над картами цінностей, уважно проаналізували їхніх клієнтів і підконтрольні їм сфери.

Як перетворити касторку в мед: Переконати лікарів медичного центра Монтефиоре в необхідності впровадити ССП було зовсім не просто. Одні боялися, що це ушкодить характеру їхньої роботи, інші що зменшиться їхня самостійність. Тому що ж це вдалося Бреннан? Насамперед, вона використовувала будь-яку можливість для згадування про ССП. Коли до неї приходив співробітник з тим або іншим питанням, воно не упускала моменту, щоб "поговорити про потреби в інвестиціях, про те, що вже є, і як система показників допоможе досягти бажаного".
 
Copyright (c) 2009
.