Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
United Parcel Serwice
Раніше це було проблемою: безпосередньо перед впровадженням ССП пункт "те, що я роблю щодня, має значення" (Employee Relations Index, ERI) займав одне із самих останніх місць в опитуванні співробітників про їхнє відношення до компанії. "Коли людина почуває, що якщо він не прийде на роботу, нічого не зміниться, це значить, що в компанії проблеми, говорить Браун. Кожний співробітник вашої організації повинен розуміти, як його робота впливає на досягнення загальних цілей". Приведення організації у відповідність свидением.

Насамперед, комітет з керуванню сформулював бачення майбутнього положення компанії. Потім були поставлені мети, які согласовывались із заявою про корпоративну місію, і визначені чотири показники для визначення успіху. Ці показники, названі "Доставка до місця призначення" (Point of Arrival, POA), щоб підкреслити їх долгосрочность, базувалися на наступних характеристиках: індексі задоволеності клієнтів; індексі взаємин співробітників; індексі конкурентоспроможності; індексі часу транзиту.

Для кожної із цих характеристик РОА були визначені вихідні стани й трирічні цілі. Наступним кроком було створення річний ССП, що було інструментом оцінки погодженості всіх 11 регіонів і 60 зон дії UPS. Чотири тридцятимільйонні ССП (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес-процеси й людські ресурси) містили показники й мети, які відповідали показникам РОА.
 
Copyright (c) 2009
.