Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
United Parcel Serwice
Але сьогоднішня UPS гнучка, орієнтована на клієнтів і на створення рішень для них компанія, що володіє новітніми технологіями й широко використовує можливості інтернет торгівлі. В 1999 році журнал "Forbes" визнав цього гіганта "Компанією року", а недавно "Business Week" назвала співробітників UPS "солдатами доткомовской революції". Як компанія величезних розмірів, що працює в даному бізнесі більше століття, змогла в такий короткий період здійснити настільки драматичні зміни?

Відповідь: бачення, лідерство й... збалансована система показників. В 1994 році генеральний директор компанії Оз Нелсон (Oz Nelson) зрозумів, що ринок міняється. Незважаючи на рекордні прибутки, зароблені UPS у тім році, він бачив, що якщо не нічого не міняти, то через п'ять років компанії буде загрожувати небезпека. При наявності нових можливостей, особливо викликаних до життя торгівлею в Інтернеті й глобальній експансії, UPS повинна глибше вивчати й краще розуміти своїх клієнтів і навчитися обслуговувати їх так, як вони цього хочуть

Розгорнути корабель на 180 градусів: Перший крок: змінити організаційну культуру операційної переваги від аналізу й оцінки всього, що тільки можна, до концентрації зусиль на ключових процесах. Новий акцент робився на якості процесів, і Нелсону потрібна була система оцінки результатів, що відбивала б ці зміни. У грудні 1994 року менеджер відділу по аналізі корпоративної ефективності Майкл Браун (Michael Brown) дійшов висновку, що існуючі методи оцінки не годяться для нової моделі вдосконалювання процесів.

Фінансовими були до 90% показників, а звіти по них відставали від оцінюваних ними видів діяльності на більш ніж 45 днів. Вивчаючи різні системи оцінки, Браун прочитав про збалансовану систему показників і вирішив: беручи до уваги нові цілі UPS, це те, що треба. У січні комітет з керуванню схвалив запуск проекту розробки ССП. Команда менеджерів розуміла, що ключем до успіху була погодженість: у всім, що стосувалося стратегії й цілей, співробітники повинні були перебувати на одному рівні.
 
Copyright (c) 2009
.