Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
United Parcel Serwice
Більше широка информированность і поінформованість співробітників про стратегію сприяли тому, що вони стали активніше вносити пропозиції й рекомендації з удосконалювання процесів і підвищенню ефективності. Так, покращилися робочі умови: з'явилося більше персональних комп'ютерів, покращилося кондиціювання повітря в приміщеннях і т.д. Все це сприяло створенню більше сприятливої обставини, що привело до росту ефективності й продуктивності.

Співробітники одержали право голосу, а також повноваження впливати на хід справ. Unibanco розробляє електронні програми підготовки, які дозволять навчити 29 тис. співробітників усьому, що пов'язане зі ССП і правильним використанням угод з адміністрацією. Крім того, діє програма тренінгів за назвою "Керування людським капіталом", що допоможе менеджерам компанії керувати своїми командами й цілями відповідно до збалансованої системи показників.

План банку по матеріальному заохоченню залишається одним з найважливіших і важких аспектів індивідуальних систем кількісно виміряти нематеріальні результати виявилося не просто. Розрахувати розмір премії кур'єра залежно від його внеску в реалізацію стратегії справа значно більше тонке, чим, скажемо, визначити бонус фінансового директора. Однак команда ССП Unibanco розуміє, що стратегія починає втілюватися й успішно реалізовується тільки завдяки своєму самому коштовному активу людям.

З моменту впровадження ССП в 1999 році середньорічний темп зростання чистого прибутку банку в складних відсотках склав 19,6%. За три роки дії системи страховий підрозділ Unibanco перемістилося на друге місце в галузевому рейтингу по якості обслуговування й задоволеності клієнтів. Очевидно, що встановлення взаємозалежності людських ресурсів і реалізації стратегії окупилося в матеріальній і нематеріальній формі

United Parcel Serwice: як збалансована система показників виправдує надії компанії, що розвивається. П'ять років тому при згадуванні United Parcel Service (UPS) представлялася отака компанія-бегемот: стійка й надійна, не занадто поворотливая й нецікава. UPS 2000 року це щось абсолютно інше. Компанія як і раніше велика: 344 тис. співробітників у більш ніж 200 країнах; 149 тис. автомобілів для експрес доставки й більше 600 літаків.
 
Copyright (c) 2009
.