Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Стратегія Теда Хоффа
До того моменту, коли нові менеджери зустрічаються на семінарі, пише Маллич, "вони вже зі знанням справи можуть обговорювати реальні події". Після семінару що навчаються продовжують удосконалювати свої знання в режимі онлайн, беручи участь у моделюванні конкретних ситуацій і користуючись радами наставників

Пожинаємо результати, оцінюємо успіх: Навіть сама продумана й щедро фінансована освітня програма не стане працювати, поки керівники не оцінять її позитивний вплив з погляду конкретних бізнес результатів. Хофф пояснює, що оцінка "є винятково складний аспект навчання або всього, що стосується нематеріальних людських активів".

Для того щоб вирішити цю складну проблему, IBM розробила кілька підходів до оцінки впливу освітніх ініціатив на бізнес результати. Наприклад, опитування "Global Pulse Survey" збирає й систематизує відповіді співробітників на такі питання, як: "Є чи у вас повноваження приймати рішення?" і " чиПереводить менеджмент компанії мети в конкретні дії?" Інша техніка оцінює, наскільки таких факторів, як характер роботи, технології й компенсаційні виплати, допомагають або перешкоджають процесу навчання.
 
Copyright (c) 2009
.