Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Стратегія Теда Хоффа
Для кожного рішення лідери оцінили витрати й визначили рейтинг ініціатив
Крім ініціатив, досить вузьких і сконцентрованих на конкретних показниках, була розроблена й запущена в дію велика корпоративна програма розвитку лідерства, призначена для того, щоб допомогти 3000 керівників і 30 тис. менеджерів компанії створити необхідний імпульс для виконання й перевиконання поставлених цілей.

Дублюючу ініціативу "Role of Manager" ("Роль менеджера") програма, відповідно до статті в журналі "Chief Learning Officer", мала бюджет на суму 80 млн діл. Інша великомасштабна ініціатива, відома за назвою "Basic Blue", спрямована на введення менеджерів у курс справ. У статті "A Second Act for E-Learning" ("Другий акт електронного навчання") з інформаційного електронного видання "Workforce Management" її автор Джо Маллич (Joe Mullich) пише, що в IBM "щороку більше 5000 нових менеджерів... проходять підготовку".

Програма знайомить слухачів з культурою компанії, стратегією й практикою керування. Перш ніж приступитися до п'ятиденного семінару, ті, яких навчають, "виконують спеціальні навчальні модулі в клясері, де обговорюють базові навички менеджменту й працюють із імітаційними моделями реальних бізнес-сценаріїв з використанням відстежувати про вигаданих колег і клієнтів".
 
Copyright (c) 2009
.