Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Стратегія Теда Хоффа
Як "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників.

Тед Хофф, директор компанії по навчанню, розробив загальну корпоративну модель для зв'язку навчання й бізнес цілей, перетворивши цей процес в узконаправленный інструмент реалізації стратегії. Збалансована система показників надала апарат, необхідний для перетворення навчання у фактор успіху. Компанія IBM завжди демонструвала свою прихильність корпоративному навчанню.

Стратегія Теда ХоффаЯк відзначив у своєму онлайновом інформаційному листі (січень 2003 року) Тед Хофф, директор цього технологічного гіганта по навчанню, "у ДНК компанії закладена філософія, що ставить навчання в один ряд з найважливішими факторами успіху". Однак наприкінці 1990-х років, коли наукомістка галузь промисловості перебувала в стані невизначеності й нестабільності, керівники IBM зрозуміли, що головною умовою виживання й успіху компанії є задоволеність споживачів.

За словами Хоффа, "нам треба бути почати більше думати про бажання й потреби користувачів і про те, як допомогти їм досягти поставлених цілей. Ми повинні дати своїм клієнтам можливість швидше реагувати на зміни ринків і перебудовувати бізнес-процеси". Для цього IBM вирішила більш точно сфокусувати свої численні довгострокові освітні програми на стратегії корпоративного рівня.

Наприкінці попереднього десятиліття, говорить Хофф, освітня діяльність була безсистемної й позбавленої чіткості. Не існувало єдиного погляду на те, як та або інша освітня ініціатива підтримує (і чи підтримує взагалі) загальну стратегію. Більше того, в IBM не було надійного методу оцінки ефективності кожної освітньої програми, не говорячи вже про оцінку сумарного впливу розрізнених зусиль по навчанню на підсумки діяльності компанії

Неефективність виявила себе навіть в освітніх інструментах, які IBM розробляла для споживачів. Як відзначає Хофф, "у нас було 32 електронні освітні програмні додатки, що типово для компанії, де юрба ремісників створює дійсно "крутий" продукт. Ми завалювали своїх торговельних представників величезними обсягами інформації, не замислюючись про те, що інтегрувати й систематизувати її прийде їм самим".
 
Copyright (c) 2009
.