Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Southern Gardens Citrus Processing
Клієнти. В 1995 році тільки 70% відвантажень продукту клієнтам відповідали специфікаціям і здійснювалися вчасно. "Раніше, коли покупці хотіли одержати апельсиновий сік не з концентрату, доставлений не вчасно, вони зверталися до нас, жартував Чапман. Ми прагнули підвищити прибутковість наших взаємин із клієнтами й одержати категорію "премиум" для своїх продуктів, щоб заробити репутацію постачальника якісного товару й надавати людям те, що вони бажають".

Крім очевидних показників, таких як відсоток своєчасних відвантажень у відповідності зі специфікаціями, компанія передбачила наступні параметри: розробку командою планів розвитку партнерств із клієнтами й швидкість втілення таких планів, а також час відгуку на скарги споживачів. "Звичайно банальні істини типу те, що можна виміряти, можна зробити" і "люди роблять те, що перевіряється" правильні, говорить Чапман. Але у всім цьому саме головне зібрати показники, а потім представити їх всім працівникам на обговорення".

П'ятаа тридцятилітній: Останнім бар'єром для Southern Gardens Citrus Processing був пошук способу встановлення зв'язку робітників-погодинників зі збалансованою системою показників. Всіх робітників розділили на 10 груп, до кожної з яких прикріпили менеджера, що вже діяв у рамках корпоративної збалансованої системи показників. Однак премії працівники-погодинники одержували тільки залежно від результатів роботи відповідно до єдиної тридцятимільйонної ССП "п'ятого" виміром.

Цюю нову тридцятилітній назвали "Ключові цінності", і складалася вона із чотирьох елементів: безпека, робота в команді, відношення до своїх обов'язків і якість (safety, teamwork, attitude and quality STAQ). Однак робота в рамках тридцятимільйонної "Ключові цінності" виявилася більше складної, чим очікувалося. Спочатку премії видавалися відповідно до показників STAQ: 50% за результатами роботи команди й 50% за індивідуальними результатами.
 
Copyright (c) 2009
.