Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Southern Gardens Citrus Processing
План Чапмана полягав у наступному: розробити збалансовану систему показників для компанії цілком. Це було дуже важке завдання, якщо враховувати той факт, що 145 з 175 працівників погано володіли англійською мовою, усього трохи з них мали дипломи про закінчення середньої загальноосвітньої школи, а більшість роками працювали в таких компаніях, які зробили їх підозрілими до будь-яких програм керування. Не доводилося сумніватися в тім, що працівники-погодинники навряд чи змогли б упоратися з такими складними показниками, як EBITDA.

Саме тому Чапман і невелика група його безпосередніх підлеглих запропонували інноваційну модель системи показників: вони внесли в неї п'яту тридцятимільйонну єдину, котра повинна бути каскадирована на рівень рядових робітників. Тридцятилітній назвали "Ключові цінності" і включили в неї показники, доступні розумінню простих людей, безпека, робота в команді, відношення до своїх обов'язків і якість. Насамперед, Чапман розділив управлінський персонал (близько 30 чоловік) на п'ять команд і доручив їм розробити корпоративну ССП, що стане основним керівництвом для прийняття рішень.

Ціль даної системи полягала в тім, щоб домогтися відповідності загальної мети команди вищих керівників і корпоративних завдань. Корпоративна ССП будувалася на базі чотирьох тридцятилітніх і регулярно переглядалася залежно від мінливих ринкових умов. Через свій невеликий розмір Southern Gardens Citrus Processing створила збалансовану систему показників, у якій було всього трохи "робітників" частин. Система корпоративного рівня була націлена на реалізацію основної стратегії компанії:

Стати самим низько-витратним виробником і постачальником у галузі, для чого сформувати цілеспрямовану й кваліфіковану робочу силу, орієнтуватися на більше прибуткових клієнтів і створити виробництво світового класу. Тридцятимільйонні були сформульовані в такий спосіб. Інновації й навчання Показники цієїієї тридцятилітньому ставилися до трьох основних напрямків: партнерство з постачальниками сировини, виявлення можливостей для зниження витрат і здійснення його, а також завершення "інвентаризації" основних компетенций для керівників.

Внутрішні процеси Оскільки ціль компанії стати галузевим лідером у скороченні витрат, найважливішої тридцятимільйонної ССП виявилися внутрішні процеси. Однієї із завдань цієїієї тридцятилітнього була розробка специфічного корпоративного підходу до безперервного вдосконалювання, а потім навчання співробітників застосуванню цього інструмента. Інші показники вихід апельсинового соку із сировини, а також обсяги коштовних побічних продуктів: першосортної м'якоті, масла, цитрусових гранул і інших субпродуктів, які також були предметом продажу.
 
Copyright (c) 2009
.