Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Відділ керування Chrysler Group
Наприклад, їм був розроблений показник "питомі гарантійні витрати", що підштовхує команди розвитку продукту до вдосконалювань, які змогли б знизити цей параметр на 20%. А введення в ССП показника "обігу покупців" допомогло відслідковувати, який продукт або його характеристику найбільше цінують люди, і доводити цю інформацію до відомості розроблювачів. Ця інформація допомогла компанії створити модель "Chrysler 300C", що журнал "Motor Trend" назвав "машиною року".

Відділ стратегічного керування компанії Chrysler домігся стратегічної погодженості із зовнішніми партнерами. За допомогою стратегічного планування відділ зумів переконати членів виконавчого комітету в необхідності введення показника "ефективність роботи дилерів". Зусиллями відділу продажів і маркетингу був придуманий критерій "ефективність мережі роздрібної торгівлі". Усього через рік Chrysler Group придбала у своїх дилерів репутацію партнера, що забезпечує створення доданої вартості

Інтеграція керування знаннями й збалансованою системою показників у компанії E-Land Group
Як і багато інших організацій, що випробовують на собі негативний вплив економічних розбратів, південнокорейська компанія E-Land Group направила весь наявний потенціал конкурентної переваги на досягнення нових висот. Виробник одягу й підприємство роздрібної торгівлі одночасно, E-Land Group використовувала ССП для досягнення операційної переваги й статусу інноваційної компанії, завоювавши в 2004 році почесне місце в Залі слави ССП за реалізацію стратегії.

Віра в сили й можливості кожного конкретного співробітника зробила компанію прикладом ефективного керування знанням і обміну передовим досвідом. Причиною перетворення E-Land Group, розташованої в Сеулі (Південна Корея), з магазинчика одягу в гіганта роздрібної торгівлі з обертом майже в мільярд доларів стала сукупність факторів. Це й уміле визначення своєї ніші на ринку, і талановиті розробки нових моделей, і низько-витратне виробництво, і професійне створення синергії в корпорації.

Заснована в 1980 році E-Land Group проклала шлях концепції франчайзинга в роздрібну торгівлю Кореї. Сьогодні вісім стратегічних бізнес одиниць компанії містять у собі чотири виробники/ дистриб'ютора готового одягу (основний бізнес), два швейних підприємства й два фірми-дистриб'ютори. E-Land Group володіє готелями, будівельним бізнесом, робить меблі, а також робить консалтингові послуги з ведення електронного бізнесу.
 
Copyright (c) 2009
.