Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Ефективність торговельного персоналу
На якість, що одержало таке визначення: відмітна ознака роботи торговельного персоналу на місцях і операційна перевага. Разючі результати збутового підрозділу викликали до життя нову загальну ініціативу компанії, оголошену в 2003 році. План припускає реструктуризацію бізнес-моделі AstraZeneca таким чином, щоб вона стала базуватися на лідерстві бурштину, а не на терапевтичному напрямку.

Він також передбачає більше чітку орієнтацію на клієнта, більше рішуче виявлення продуктів, що з'являються, інтеграцію клінічних розробок у США в глобальний напрямок, більше оперативне прийняття рішень і підвищення ефективності операційної діяльності. Натхненне досвідом впровадження й використання ССП у своєму збутовому підрозділі, американський відділення AstraZeneca планує в 2004 році впровадити ССП у всій організації.

Знаючи про те, що дев'ять із десяти стратегій провалюються через неефективну реалізацію, Хики залишається гарячим прихильником стратегічного розвитку збутового підрозділу. Хики, якому доставляє насолода розцвічувати свої виступи яскравими цитатами з Бернарда Шоу або Нельсона Манделы, дуже просто дивиться на успіх компанії: "Головне в нашім випадку особисті продажі, щоб головне залишалося головним".
 
Copyright (c) 2009
.