Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Ефективність торговельного персоналу
Незважаючи на зниження обсягу продажів на ринку США (майже на 30% через закінчення терміну дії патенту й відповідного припливу на ринок непатентованих засобів), глобальні продажі компанії в першій половині 2003 року були стабільними. У цілому, результати за цей період перевершили очікування, при цьому також збільшився портфель.

Продажу нових продуктів виросли на 48% до 3,7 млрд діл., "Toprol-XL" на 92%, "Rhinocort Aqua" на 78% і "Nexium" на 74%. Якщо проаналізувати ці результати в грошовому вираженні в класі даних медикаментів, то статистика стане більше вражаючої. Наприклад, продажу "Nexium" торік виросли на 117% у порівнянні з аналогічним класом ліків, що в середньому склало 15,1% росту. У липні журнал "Med Ad News", що веде видання галузі, назвав AstraZeneca "Фармацевтичною компанією року" за дивні досягнення й потужні процеси розробки й розвитку інноваційних продуктів

Але успіх, по визнанню Хики, не статичний стан. Саме тому збалансована система показників компанії припускає постійне вдосконалювання. Так, ціль "Ефективність торговельного персоналу" перемістила акцент із ефективності й продуктивності (після 14% росту індивідуальної продуктивності за один рік).
 
Copyright (c) 2009
.