Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Ефективність торговельного персоналу
По опитуваннях регіональних менеджерів по збуті, проведеним у компанії, 60% почувають, що тепер мають набагато більше повноважень, чим раніше. Для здійснення мети "Досягнення переваги за допомогою тренінгів" керівництво компанії запустило інноваційну програму навчання торговельних представників, увело моделювання ситуацій, а також провело тренінги по бурштинах і інтерактивні семінари по продуктах.

Ціль "Надати кожному можливість розкрити свій потенціал" змусила компанію перешикувати програму заохочень і визнання. Добре налагоджений трехуровневый підхід дає величезний вибір альтернатив від винагороди конкретного співробітника за результати, що вдадуться, виняткову командну роботу й особисте вдосконалювання до визнання заслуг працівника, що вніс великий вклад у досягнення стратегічних цілей AstraZeneca.

Дні, присвячені підвищенню службової кваліфікації й просуванню по службі, розкривають внутрішні можливості для торговельних представників і регіональних менеджерів по збуті. Ціль "Відповідальність і підзвітність" зв'язала плани всього торговельного персоналу зі ССП ще на початку 2003 року. Мети із систем показників регіональних директорів по збуті були переведені на рівень цілей регіональних менеджерів, а системи останніх, у свою чергу, були каскадированы торговельним представникам.

Приголомшливі результати в перший рік: Як свідчить опитування лікарів, проведений ведучим у галузі дослідницьким агентством IMS, компанія значно підвищила свій рейтинг: до травня 2003 року число хвилин розмови (час бесіди з лікарем про продукт) і якісна характеристика цих розмов забезпечили AstraZeneca одне з перших місць серед 10 найбільших фармацевтичних фірм. Серед різних спеціальних медичних категорій компанія займає одне з перших місць по якості обслуговування клієнтів.

У напрямку препаратів для лікування онкологічних захворювань AstraZeneca стала другою компанією, при цьому мова йде про такі показники, як клінічні інновації, швидкість реакції торговельних представників, а також ефективність програми допомоги лікарям. (За допомогою таких програм торговельні представники допомагають лікарям одержати схвалення страхових компаній на виписування медикаментозних наркотичних препаратів класу "премиум".)
 
Copyright (c) 2009
.