Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Ефективність торговельного персоналу
Ефективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й особливий упор зробили на інструктажі й навчання торговельних представників.

Ціль яким розширення обсягів продажів Компанія стала широко використовувати новий інструмент комунікації й менеджменту на базі інтернету для інформування своїх торговельних представників на місцях. Крім того, установили цифрову абонентську лінію (високошвидкісну інтернет зв'язок) і нові додатки програмного забезпечення для росту ефективності регіональних менеджерів і склали більше чітку інструкцію для торговельних представників по відстеженню їхніх візитів до покупців.

Програма "Інтегровані продажі" ("Seamless cylinder selling"), також запущена в 2002 році, частина плану по переносі орієнтації діяльності на клієнта за допомогою координації зусиль по об'єкті на всіх лікувальних напрямках. Команди інтегрованих продажів, до складу яких входять представники відділів продажів препаратів для первинної медичної допомоги по кожному лікувальному напрямку, шукають шляхи кращого обслуговування загальних клієнтів.

Ціль "Центри бізнес переваги" ("Centers of business excellence") спонукала AstraZeneca переглянути обов'язку регіональних підрозділів, щоб максимально використовувати знання місцевих особливостей, ресурсів і можливостей. Команди по обслуговуванню клієнтів активно набирають, зберігають і виховують нові таланти. Щомісячні наради по стратегічній відповідності забезпечують орієнтацію на стратегічні пріоритети

Зробити лідерство роботою кожного: навчання й розвиток: У збутовому підрозділі AstraZeneca перетворення стратегії в роботу всіх співробітників без винятку означає перетворення лідерства в роботу кожного. Хики й команда менеджерів вищої ланки, зайнятих збутом готової продукції, за останній рік зробили значні грошові інвестиції у виховання лідерських якостей у всього штату торговельних представників.

Навчання займало в цілому сім тижнів. Ці програми містять у собі семінари-інструктажі для менеджерів по продажах всіх рівнів, а також тренінги для менеджерів, що навчають прогресивному мисленню. Якщо лідерство формується зсередини, то що може бути кращим показником, чим власне сприйняття самого себе?
 
Copyright (c) 2009
.