Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Використовує CompaSS
Для цього компанія стала учасницею спеціальної робочої групи Balanced Scorecard Collaborative з питань керування людськими ресурсами. До вересня 2001 року буде повністю завершена розробка показників і здійснена інтеграція в корпоративну ССП. Під кінець року повинна бути готова модель компетенций "Профайлер ідей", створювана під керівництвом Рейны. Вивчення питань, "які ресурси необхідні, щоб підвищити цінність співробітників; що нам потрібно, щоб, наприклад, показати високі результати тридцятилітнього Навчання й розвиток, займає в Рейны багато часу й сил.

Його команда розробила характеристики для кожного показника вміння, компетенції, лідерство, мотивація, умови для того, щоб визначити способи їхньої оцінки й керування ними. У результаті впровадження ССП у процесах керування людськими ресурсами вже відбулися більші зміни. Одне з них приведення цілей у відповідність зі стратегією. "CompaSS" допомогла також удосконалити комунікаційні процеси усередині команди Рейны, що дозволило більш ефективно приймати рішення.

Створено постійні інструменти аналізу результатів і погоджені системи оцінки результатів. Наступними великими кроками стали визначення ролі служби керування персоналом у створенні вартості й перехід на партнерські відносини з іншими підрозділами компанії, коли вона стане їхнім помічником у реалізації стратегії. "Саме так ми сподіваємося відкрити всі шлюзи для нових ідей і підвищити їх IQ", говорить Рейну.
 
Copyright (c) 2009
.