Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Використовує CompaSS
Результати: Крім величезного росту ринкової капіталізації Saatchi в 1999 році зареєструвала 1 млн дол. валового прибутку в новому напрямку бізнесу, розширила лінійку продуктів і удержало всіх самих вигідних клієнтів. Зростання доходів склав 559%, що на цілий процентний пункт більше, ніж на ринку. "Система CompaSS", говорить Мелтер, переорієнтувала наші агентства з тактики повідомлень про проблеми на їхнє ініціативне усунення". Компанія використовує "CompaSS" для щоквартального проведення критичного аналізу ситуації й для проведення всіх засідань ради директорів.

З її допомогою зміцнилася взаємодія між Кокрином, Мелтером і керівниками підрозділів. Тепер "ми всі гравці однієї команди, які однаково розуміють визначення "незмінно захоплені клієнти" і мають єдину систему показників". Колись пануючий менталітет ізольованості поступово перетворюється в культуру загальної відповідальності як за успіхи, так і за невдачі

Творчість, людський капітал і створення вартості. Якщо ідеї й творчість є самим "коштовним активом" компанії Saatchi, то людський капітал це наріжний камінь її бізнесу й, звичайно, довгострокової стратегії. Отже, керування людським капіталом дає ключ до забезпечення конкурентної переваги й стійкого успіху. Все це генеральний директор Роберті усвідомив ще на самому початку.

Людський інтерес (власний термін компанії, що позначає службу керування людськими ресурсами), говорив він Майлано Рейні (Milano Reyna) новому директорові по персоналі, "повинен стати найважливішим функціональним ресурсом, захисником чесних співробітників, ефективним бізнес партнером і впливовим провідником всіх перетворень". Saatchi перебуває в процесі перегляду ролі служби керування персоналом, намагаючись залучити її до створення стратегічної цінності.
 
Copyright (c) 2009
.