Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Використовуємо термінологію галузі
Використовуючи термінологію галузі, що добуває нафта на шельфі, скажемо: Катуччи виявився віч-на-віч із "палаючою платформою", і щоб погасити полум'я, йому були потрібні нові інструменти керування. Протягом усього трьох років Катуччи організував разючі перетворення.

Він придумав нову систему корпоративного керівництва й впровадив її в контексті збалансованої системи показників. ДО 1998 року основні акціонери дійшли згоди щодо стратегії. Клієнтська база виросла з 350 тис. до 750 тис., фінансові втрати припинилися, а співробітники самовіддано трудилися, прагнучи перетворити свою компанію в провайдеру високоякісних сучасних послуг у сфері телекомунікацій.

В 1999 році обсяг продажів AT&T Canada склав 1 млрд дол. у чотири рази більше, ніж 250млн діл., інвестованих у неї декількома роками раніше. Як же відбувся такий переворот? Створення системи стратегічного керування. Ціль Катуччи полягала в тому, щоб перетворити керівників підрозділів у команду керуючим підприємством у цілому, а не окремими функціональними групами в рамках бізнес одиниць.

На його думку, досконалості професійної діяльності самого по собі недостатньо, між підрозділами повинна існувати синергія. Катуччи уявляв собі компанію, що всі зацікавлені сторони клієнти, співробітники, акціонери й співтовариство стануть сприймати як лідера. Він сподівався, що ССП стане тим інструментом, що допоможе йому втілити це бачення в життя шляхом узгодження діяльності всієї компанії зі стратегією.

Перший крок Білла Катуччи складався в чіткому формулюванні бачення: "Правильні люди, правильні клієнти, правильні продукти й правильна ціна". Бачення охоплювало наступні напрямки: розробку лідируючих на ринку пропозицій продуктів мережної технології; здійснення стратегії довірчих відносин із клієнтами для надання їм кращих рішень; забезпечення стійкого прибуткового росту.

Катуччи організував і об'єднав команду керівників на основі нової системи керування, орієнтованої на стратегію. Зберігаючи безліч традиційних елементів, його система одночасно містила в собі нові комунікаційні структури й правила операційної діяльності. Стратегічні ради. Основний серед нових операційних структур, створених Катуччи, стала система із чотирьох рад стратегічного керування, кожний з яких засідав один раз на місяць.
 
Copyright (c) 2009
.