Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Досягнення успіху
Його повноваження? Здійснити план стратегічних перетворень, зупинити збитки, розмір яких становив більше 350 млн дол. у рік, і відновити довіра інвесторів. Наданий йому кредит довіри сам по собі викликав страх Катуччи повинен був стати п'ятим генеральним директором компанії за останні три роки, при цьому ніколи раніше не займаючи такої посади.

Компанія Unitel мала 130-літню історію залізничного бізнесу й прагнула пробитися в сферу телекомунікацій, незважаючи на національну монополію. У той час її борг становив 700 млн діл., і розплатитися, схоже, не представлялося ніякої можливості. Фінансове становище було нестабільно, а власники люто сперечалися про те, яким повинне бути напрямок стратегічного розвитку. У компанії панували зневіра й розчарування; більшість співробітників думали лише про одному: як вижити

AT&T і консорціум банків перейменували організацію в AT&T Canada, запросили на посаду генерального директора Катуччи й виділили 250 млн дол. готівкою, щоб підтримати її діяльність. Опитування думки співробітників і клієнтів в 500 північноамериканських компаніях свідчив про те, що місце AT&T Canada у рейтингу було значно нижче середнього.
 
Copyright (c) 2009
.