Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Більше значимі проекти
За минулий рік програма освідомлення персоналу відійшла на задній план, поступившись місцем діяльності по автоматизації ССП і керуванню ініціативами. Друэк планує пожвавити комунікаційні програми новими матеріалами, які будуть підтримувати збалансовану систему показників і стратегічне мислення співробітників. Вона також збирається максимально використовувати кращу практику інших організацій за допомогою конференцій і навчальних семінарів поза компанією. Координація ССП.

Координація, основний вид діяльності центра керування ефективністю, припускає розробку й організацію графіків нарад вищого посібника з питань стратегії й ССП, а також планування повісток дня для них. Автоматизація системи показників зажадала серйозної уваги співробітників центра з кінця 2003 до середини 2004 року. Перші автоматизовані звіти з'явилися в Handleman у червні.

Координація керівництва. Центр керування ефективністю завжди відіграє головну роль у координації керівництва, застосовуючи для цього різні шляхи: Об забезпечення кваліфікованого використання ССП на нарадах керівників; Об контроль за щорічним (а не в міру потреби й більше частим) відновленням стратегії; Об забезпечення використання ССП для аналізу ефективності, планування ресурсів і стратегічних змін; формування кращого досвіду застосування ССП і поширення його по всій організації.

Центр керування ефективністю просуває ССП як інструмент планування ресурсів, створивши процес керування ініціативами. Центр здійснює контроль за 10 проектами (тоді як зовсім недавно доводилося займатися 300 ініціативами), модернізуючи процес. Тепер він створює більшу цілеспрямованість в організації й гарантує використання обмежених ресурсів для реалізації тільки найважливіших стратегічних проектів

Куди далі? Перші два роки існування центра керування ефективністю були присвячені показникам, результативності й керуванню проектами. Тепер його увага перемкнулася на безперервне вдосконалювання. За словами Друэк, роботи залишається дуже багато, наприклад в області підвищення ефективності автоматизованої ССП.
 
Copyright (c) 2009
.