Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Більше значимі проекти
Спочатку центр керування ефективністю планував розглядати тільки дорогі стратегічні проекти (більше 100 тис. діл.), але потім відмовився від цієї ідеї, оскільки в такому випадку можна було пропустити десятки потенційно значимих дрібних проектів.

Команда Друэк допомогла створити раду по керуванню ініціативами, сформована зі старших віце-президентів, відповідальних за інформаційні технології, керування людськими ресурсами, основними бізнес одиницями й фінансами. Рада розглядає пропоновані проекти й вибирає найбільш перспективні. Аналіз ініціатив завжди на порядку денному постійних нарад ради

Центр керування ефективністю також розробив процес керування ініціативами, що складається із чотирьох етапів. "Фільтрування": члени ради відбирають проекти, що заслуговують офіційного розгляду. Подання: після твердження для подальшого розгляду пропозиції представляються раді й приймається рішення про їхню подальшу долю. Моніторинг ходу виконання програм: центр керування ефективністю треба строгим процедурам спостереження за реалізацією ініціатив.

Моніторинг результатів: центр керування ефективністю використовує стандартний процес для оцінки очікуваних вигід. Центром були розроблені стандартизовані форми для керування ініціативами. Тепер, щоб допомогти центру у відстеженні результатів, заявники використовують ці форми для пояснення змісту пропонованих проектів і опису очікуваних вигід, а також методів їхньої оцінки. Відповідність.

У серпні 2003 року (до цього часу ССП діяв уже цілий рік) центр керування ефективністю енергійно прийнявся за приведення відділу керування людськими ресурсами у відповідність зі стратегією. За словами Друэк, "це був останній етап визначення "лінії прицілу"". Стояло вмонтувати стратегічні цілі в програми керування матеріальним заохоченням, процеси оцінки результатів діяльності, програми розвитку й тренінгів, а також у процеси планування наступності.

Співробітники на окладі, що претендують на матеріальне заохочення, тепер одержували премії залежно від показників ССП. Програма була запущена в дію в травні 2004 року, тобто на початку нового фінансового року компанії. Поінформованість стратегічні комунікації. На першому етапі впровадження ССП центр керування ефективністю розробив план комплексних комунікацій для різних цільових аудиторій і послання, що пояснює суть збалансованої системи показників і стратегії компанії.
 
Copyright (c) 2009
.