Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Бізнес планування
Але, за словами Катуччи, навіть такого поліпшення було недостатньо, щоб задовольнити співробітників оновленої компанії. Вони хотіли бачити, яке місце займає компанія в порівнянні з десяткою кращих корпорацій Північної Америки, представлених базою дані агентства Hay AT&T Canada досягла переваги за такими показниками, як "корпоративний напрямок", "комунікації", "визнання", "зниження робочої напруги" і "турбота про співробітників" у порівнянні з іншими "організаціями високої якості".

Розділяючи владу: Катуччи дуже добре почуває двоїсту природу ССП як інструмента поділу влади й обміну найважливішою інформацією з іншими співробітниками, яким повинні користуватися керівники. Він уважає це найважливішим засобом підвищення загальної ефективності, але підкреслює, що користуватися ним потрібно вдумливо й обережно.

Модель стратегічного керівництва в сполученні зі збалансованою системою показників і тісним зв'язком з матеріальним заохоченням на всіх організаційних рівнях допомогла йому максимально використовувати процеси поділу влади й обміну інформацією для кардинальної зміни корпоративної культури AT&T Canada.

Саме пріоритет стратегії над тактикою забезпечив настільки разючі зміни, що происшли в компанії. Свій досвід Катуччи узагальнює так: "Сполучення моделі керівництва, процесу лідерства й збалансованої системи показників допомогло мені змінити культуру компанії: якщо раніше співробітники щодня приходили в офіс тільки заради зарплати, те тепер робота для них цікаве, захоплююче щоденне "пригода". Всі вони пишаються тим, що трудяться в цій компанії".

Узгодження керування ризиками організації зі стратегією за допомогою ССП: підхід Bank of Tokyo-Mitsubishi
Слідом за американською штаб-квартирою, що успішно впровадила збалансовану систему показників (BSR, 2002, November/December), міжнародний банківський гігант Bank of Tokyo-Mitsubishi (BTM) запустив проект ССП у глобальному масштабі, почавши зі штаб-квартири в Токіо. Отже, очолюваний президентом і генеральним директором Нобуо Куроянаги (Nobuo Kuroyanagi),
 
Copyright (c) 2009
.