Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Автоматизована система
Під час сезону ураганів 2004 року керівники мережі знизили фінансові показники тільки тих готелів, які виявилися в зоні стихійних лих (при цьому нефінансові показники залишилися без зміни), даючи в такий спосіб співробітникам можливість все-таки досягти поставлених цілей і заробити свої премії. Як тільки уведення цілей здійснене, InFocus автоматично обновляє систему в режимі реального часу. Кінцевий результат такий: лояльність клієнтів і моральна атмосфера в компанії залишаються незмінними

Майбутнє InFocus: Бачачи унікальність і величезний потенціал InFocus, керівництво Hilton Hotels розглядало можливість його комерціалізації, але швидко відмовилося від ідеї, зрозумівши, яке конкурентна перевага приносить ця система. Крім того, компанія й Фарр воліють концентрувати зусилля на вдосконалюванні. Команда Фарра вже розробила можливості для співробітництва й електронного навчання, призначені для пошуку прикладів кращої галузевої практики й поширення знань у всій організації. Впровадження цієї програми очікувалося влітку 2005 року

Після серії злиттів скандинавська фірма по наданню фінансових послуг Nordea змушена була сконцентрувати увагу й зусилля на стратегії й об'єднанні своєї фрагментированной корпоративної культури. Збалансована система показників стала ключовим елементом нової системи керування ефективністю, що дозволила банку сформулювати нове, більше ефективне стратегічний напрямок і приступитися до дії, а також запустити цикл інформаційних програм навчання стратегії.
 
Copyright (c) 2009
.