Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Автоматизована система
Наприклад, для того щоб одержати повну картину діяльності компанії по "залученню й збереженню талантів" і відповідні показники (тридцятилітній навчання й розвитку), старшим менеджерам досить вибрати курсором іконку "Людські ресурси" і нажати кнопку миші, щоб стали видні всі мети від регіонального до індивідуального рівня. Процес безперервного вдосконалювання. Система InFocus регулярно аналізує ключові показники ефективності в збалансованій системі показників, і якщо виявляється відступ від планів, те ця інформація передається в розділ безперервного вдосконалювання.

Виявляються "бар'єри на шляху до досконалості" і визначаються кроки, необхідні для виявлення причин. Потім формулюються завдання й складається новий план. Підтримка ефективності. Цей розділ зв'язує ССП підрозділів і додатка, з одного боку, і внутрішні й зовнішні ресурси з іншої. Мова, у тому числі, іде про програму "Voice of the Customer" ("Голос клієнта") на веб-сайті, що використовується для опитування гостей, співробітників, власників готелів, якими управляє Hilton Hotels.

Визнання заслуг і винагорода. При постійному відновленні інформації в розділі ССП премії співробітників легко розрахувати в режимі реального часу. Співробітник може вибрати курсором опцію "Подивитися премію" і розрахувати свою винагороду на основі поточних даних про ССП, а також побачити, що потрібно зробити ще, щоб поліпшити свій результат. Коли трапляються зовнішні потрясіння, що вимагають термінового коректування стратегії, Hilton Hotels може не зменшувати премії співробітників, що було б несправедливо.
 
Copyright (c) 2009
.