Преміальні виплати Преміальні виплатиПереборюючи опір: Можливо, це не здасться дивним, але спроби каскадировать ССП на рівень рядових працівників зустріли опір...
Банк міжнародних розрахунків Банк міжнародних розрахунківУ результаті принципи нагляду з боку регулювальних органів у багатьох розвинених країнах, наприклад у США і Японії, засновані на моделі COSO. Наднаціональні...
Впровадження ССП Впровадження ССП"Ми можемо поділитися інформацією про рівень захворюваності й поширення хвороб або переконувати людей у тім, що користуватися нашими послугами доступно...



Контактні дані Київ, Годовикова вул., 9
+38 (044) 937 89 75 тіл
+38 (044) 940 55 95 факс
Стратегія Теда Хоффа Стратегія Теда ХоффаЯк "Синій велетень" зв'язує навчання й стратегію. Для того щоб залишатися конкурентоспроможної в нестабільній галузі, необхідно максимально ефективно використовувати свою давню орієнтованість на навчання співробітників. Тед...
Досягнення успіху Досягнення успіхуТака процедура обговорюється й затверджується на засіданні робочого комітету зі ССП. Жозе Руджи: Відразу після впровадження ССП стало ясно, що дуже важливим фактором досягнення успіху є комунікації. Саме тому було вирішено створити...
Бізнес планування Бізнес планування Бізнес-Планування, персональні цілі й матеріальне заохочення. Як ілюстрація впливу збалансованої системи показників на планування стратегічних бізнес ініціатив Катуччи використовував типову доповідь менеджера по...
Ефективність торговельного персоналу Ефективність торговельного персоналуЕфективність торговельного персоналу - означає збільшення ефективності й продуктивності за допомогою модернізації процесів і вдосконалювання розподілу ресурсів. На першому році роль регіональних менеджерів по збуті переглянули й...
Автоматизована система
В обов'язку Фарра входило створення найсучаснішої автоматизованої системи мегабазы даних, що об'єднає всі системи й процеси стратегічного менеджменту. Ціль: постійне відновлення бази даних у режимі реального часу й забезпечення максимальної прозорості діяльності всіх підрозділів і служб.

Автоматизувавши бізнес-план (при цьому збільшилася швидкість реагування компанії на зовнішні події це було пов'язане з терактом 11 вересня 2001 року) і інтегрувавши його зі ССП і іншими основними стратегічними процесами (бюджетуванням, безперервним удосконалюванням, матеріальним заохоченням і визнанням заслуг),

Менеджери змогли оптимізувати процес прийняття рішень і управляти операційною діяльністю у відповідності зі стратегічними цілями. Цей новий відділ перебував у безпосереднім підпорядкуванні віце-президентові Hilton Hotels по підтримці операційної діяльності. Насамперед Фарр забезпечив субсидування відділу за рахунок проектів, виконуваних їм для інших підрозділів.

У міру поширення відділом керування ефективністю збалансованих систем показників кожний готель робив відрахування в бюджет цього відділу. Сьогодні штат, що складається з 12 професіоналів, фінансується щорічними відрахуваннями готелів, що належать компанії. Вісім фахівців з інформатики займаються установкою інструментарію (пишуть інтерфейси, програми, розробляють нові функції), а чотири управляють бізнес-процесами

Система InFocus: Нова система, названа "InFocus" (гра слів: "стратегія у фокусі"), поєднує шість ключових стратегічних процесів компанії Hilton Hotels і системи, що лежать у їхній основі. Дані обновляються відповідно до циклів звітності. Бізнес-план породжує бюджети й мети, чиї показники й завдання автоматично вносяться в програму ССП. (Більшість інших показників ССП автоматично імпортуються з інших додатків.)

Дані про зниження ефективності, які высвечиваются в програмі ССП, відправляються в розділ безперервного вдосконалювання, де визначаються причини проблем і ресурси, необхідні для їхнього усунення по класичній методології "семи кроків". Ці відомості відправляються в розділ підтримки ефективності, що сигналізує відповідним підрозділам. Звідси результати направляються у відділ визнання заслуг і винагороди, де розраховуються премії й підвищення окладів.
 
Copyright (c) 2009
.